5 Mart 2009 Perşembe

ŞEKERSİZ ÇAY VE MİMOZALAR



ve şekersiz çayla üçüncü gün. Alıştım galiba elim şekere gitmediğine göre. Yine de tatlı birşey arıyorum yanına. İşte biraz sağlıklı yaşam, biraz da hala veremediğim doğum sonrası beş kilo.

Çok yoruldum bugün. Tırtılı öğleden sonra dışarı çıkaralım dedik. Tabi arabasına kurulunca mayıştı. Derken tık diye gitti. Arabada uykuyu biraz alınca eve gelince uyumak istemedi. Zar zor mücadele içnde yoğurt yedirme faslından sonra iyice hırçınlaştı. Ne kucakta duruyor ne başka biryerde, sürekli bir çığlık hali. Emmek de istemiyor. Bir banyo yaptıralım rahatlar dedik. Soyunma faslı güzeldi. Çıplak olmayı seviyoruz ne de olsa. Banyo sonrası ise bir facia. Çığlık çığlığa üst giyme.
Neyse ki uyudu da bir şekersiz çay içebildik.

Tırtılı gezdirirken çok sevdiğim mimozaları gördüm. Sarı sarı açmışlar. Mutlu oldum. Kadıköy'de çingeneler adagülü diye satıyorlardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails