6 Nisan 2009 Pazartesi

"günler günlerin ardından"

Yazmayalı epey oldu. Ne çok şey yaptım ama. Piller şarj oluyor şu anda. Yarın fotoğraflarını çekicem. Şirin şirin küçük çantalar ördüm. Belki de bana şirin geliyor. Kendim yaptım ya. Tırtıl'ın uyku saatinde yaptım. (Benim için çok kıymetli ve toplam 3 saat)
Serkan; "Niye bunlarla uğraşıyosun, bari gündüz uyu diyor"
Nasıl uyuyabilirim ki? Bana ait o kıymetli saatleri nasıl uyuyarak geçiririm.
Sonra da böyle başım ağrır ama.
Bu arada Tırtıl ufak ufak emeklemeye başladı.
balkondaki sardunya çiçek açtı.
Gidemeyeceğim film festivalinden izlemek istediğim filmler tespit ediyorum. Sonradan izleyebilme şansı oluyor bazılarını.
Serkan soya kıyması almış. Merak ediyorum. Yarın bir deneme yapıcam.
Arkası yarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails